Mituri legate de dieta Keto care nu ar trebui sa te influenteze

Probabil ati auzit de dieta ketogenica, dar sunteti prea tematori sa faceti o incercare cu toate lucrurile rele pe care le-ati auzit despre aceasta. Este controversat, infricosator si prea confuz pentru incepatori sa inteleaga. Pentru a discerne intre parerile experimentate si pentru a va asigura ca sunteti pe deplin informat inainte de a incerca dieta Keto, aici sunt cele mai populare mituri:

Mitul # 1: Riscati sa suferiti de boli ale inimii
O dieta bogata in grasimi poate fi periculoasa pentru unii oameni. La urma urmei, prea multa grasime dauneaza inimii, nu? Ei bine, nu. Adevarul este ca o dieta cu continut ridicat de grasimi poate duce la reducerea riscului de boli de inima. Cum? Cand mancati mai putini carbohidrati si aportul de grasimi saturate este crescut, markerii metabolici pentru riscul bolilor cardiace se imbunatatesc. Nivelurile de glucoza din sange vor scadea, ceea ce poate reduce glicemia si efectele sale negative asupra organismului. Trigliceridele, nivelele de insulina si lipoproteinele se reduc in timp ce nivelul colesterolului HDL se imbunatateste. O dieta Keto bogata in grasimi poate de asemenea sa ofere organismului dumneavoastra mai multa vitamina D, seleniu, cupru si magneziu, care sunt foarte bune pentru inima.

Mitul # 2: Puteti manca toate tipurile de grasimi
In timp ce consumati o dieta cu continut ridicat de grasimi nu inseamna ca puteti manca orice tip de grasime. Daca va ganditi sa va incarcati dieta cu sunca, carnati si o multime de alimente prajite, atunci sunteti total pe un drum gresit. Daca doriti sa obtineti cea mai mare parte din aceasta dieta, luati in considerare inlocuirea grasimilor saturate cu grasimi nesaturate. Ganditi-va la peste gras, seminte de in si nuca. Puteti include, de asemenea, mai mult ulei de masline extra virgin si peste gras in dieta dumneavoastra. Nucile sunt excelente.

Mitul # 3: Nu veti avea dificultati de adaptare la dieta Keto
Tranzitia in alimentatie poate cauza unele experiente incomode. Este posibil sa aveti de-a face cu probleme digestive, probleme legate de somn si oboseala in primele cateva saptamani de schimbare a dietei si stilului de viata. Le puteti face mai putin inconfortabile consumand mai multa apa si consumand mai multe alimente bogate in fibre si electroliti.

Mitul # 4: Provoaca o deshidratare extrema
O dieta ketogenica nu trebuie sa cauzeze deshidratare daca stiti ce sa faceti. Consumul de carbohidrati mai putin decat de obicei poate afecta modul in care organismul retine apa si electrolitii. Acest lucru poate facilita deshidratarea si dezechilibrul electrolitic. Pe masura ce corpul tau pierde o cantitate mare de electroliti, bataile inimii devin neregulate, energia devine scazuta, iar controlul temperaturii corpului devine mai putin eficient. Cum previi aceste lucruri? Beti mai multa apa si consumati multe ceaiuri si supe. Consumati alimente bogate in sodiu, magneziu si potasiu. Ele pot ajuta la refacerea electrolitilor pierduti de organism.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *