Ramai concentrat cu aceste tehnici

Aceste cinci sfaturi de concentrare va pot ajuta sa va concentrati mai bine daca lucrati intr-un birou aglomerat, studiati la scoala, intr-o intalnire sau incercand sa finalizati un proiect.

Cinci Reguli

Exista doua tipuri de oameni – cei care au invatat cum sa lucreze prin frustrare si cei care doresc sa aiba. De acum inainte, daca sunteti in mijlocul unei sarcini si tentati sa renuntati, trebuie doar sa faceti FIVE MORE.

Cititi inca cinci pagini. Finalizati inca cinci probleme de matematica. Lucrati inca cinci minute.

Asa cum atletii isi construiesc rezistenta fizica impingand punctul de epuizare, puteti construi rezistenta mentala impingand trecutul frustrarii.

Asa cum alergatorii primesc cel de-al doilea vant prin a nu renunta atunci cand trupul lor protesteaza initial, puteti obtine „a doua minte” fara a renunta cand vointa voastra initial protesteaza.

Un gand pe rand

Samuel Go Depasiti preocuparea permanenta  – faceti-va mintea o afacere pe care nu o poate refuza. Da, mintea ia mita. In loc sa-i spuneti ca NU trebuie sa va faceti griji cu privire la o alta prioritate mai mica (care va determina mintea ta sa se gandeasca la ceea ce nu ar trebui sa se gandeasca!), Atribuiti-o unei singure sarcini cu parametri de start-stop.

Inca nu mai puteti lua alte preocupari din cap? Scrie-le in lista de sarcini, astfel incat sa le poti uita. Inregistrarea obligatiilor ingrijoratoare inseamna ca nu trebuie sa utilizati creierul ca buletin de bord „de reamintire”, ceea ce inseamna ca va puteti acorda o atentie nelimitata sarcinii dvs. prioritare.

Procrastinare

Nu te simti concentrat? Eliminati o sarcina sau un proiect despre care ar trebui sa lucrati? Aceasta este o forma de amanare.

Data viitoare cand intentionati sa amanati o responsabilitate, intrebati-va: „Trebuie sa fac asta? Vreau sa fie facut, asa ca nu este in mintea mea? Aceste trei intrebari va pot stimula pentru a aplica mental, deoarece acestea le aduce fata in fata cu faptul aceasta sarcina nu va disparea, si intarziind se va adauga doar vina ta si de a face aceasta sarcina oneroasa ocupa mai mult timp.

Folositi-va mainile

Imaginati-va mintea ca o camera foto si ochii ca diafragma. De cele mai multe ori, ochii nostri „iau totul” si creierul nostru este in „focalizare larga”. Ne putem gandi de fapt, despre multe lucruri in acelasi timp si functioneaza destul de eficient acest mod (de exemplu, imaginati-va de conducere in jos un drum aglomerat in timp ce vorbesc cu un prieten, se tine de fleacuri cu radio, pastrand un ochi pe masinile langa tine, si vizionarea pentru semn de iesire .)

Ce se intampla daca doriti sa treceti la focalizarea telefoto? Ce se intampla daca trebuie sa va pregatiti pentru un test si aveti nevoie de o concentratie de 100%? Cuplati-va mainile in jurul ochilor astfel incat sa aveti „viziune tunel” si va uitati numai la cartea dvs. de text. Plasarea mainilor pe partea laterala a fetei dvs. blocheaza mediul inconjurator, astfel incat acestea sunt literalmente „afara din vedere, in afara mintii”. Ganditi-va la importanta acestor cuvinte.

Vezi ca pentru prima sau ultima oara

Doriti sa stiti cum sa fiti „aici si acum” si sa va prezentati pe deplin in loc sa va grabiti aici, acolo si peste tot? Frederick Franck a spus: „Cand ochiul se trezeste sa vada din nou, se opreste brusc sa ia ceva de la sine.Dintr-o data, ochii mei neclintiti au cazut asupra fiilor mei si am intalnit cu adevarat , de parca ii  priveam pentru prima data. Am fost imediat inundat de un sentiment de recunostinta pentru acesti doi baieti sanatosi si prosperi.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *