Cat timp ar trebui sa petreceti la sala

Va intrebati cum sa beneficiati la maxim de antrenament? Timpul nu este chiar cheia.

A petrece doua ore sau mai mult la sala este foarte mult timp, cu exceptia cazului in care fitness-ul este un job pregatesti pentru ceva. Cu toate acestea, atat de multi oameni simt ca daca nu petrec ore intregi la sala de antrenament, calatoria este pierduta. Cred ca este timpul sa incepi sa devii mai eficient cu rutina de antrenament. Asadar, daca vrei sa faci din fitness o practica de-a lungul vietii, iata cateva sfaturi despre cum poti profita la maxim de antrenament in sala de sport.

Taiati distragerile din rutina voastra
Sa intelegem – aproape toti cei care petrec doua ore la sala nu lucreaza tot timpul. In schimb, se arunca cu telefoanele in cautarea cantecelor lor de pompare, defileaza prin retelele de socializare, iau apeluri telefonice sau doar au in vedere ce exercitiu trebuie facut. Daca va recunoasteti in oricare dintre aceste situatii de pierdere a timpului, este timpul sa le reduceti din rutina de sala. Unele dintre lucrurile pe care le puteti face pentru a rezista jocului cu telefonul si a va concentra pe antrenament sunt:

  • Creati una sau mai multe liste de redare pline de muzica la care puteti sa va antrenati cu usurinta fara sa atingeti telefonul pentru a gasi urmatoarea melodie pe care o doriti.
  • Fa-ti planuri inainte de a merge la sala cu privire la ceea ce vei face, indiferent daca este vorba despre ziua de brate, de baza sau altceva.
  • Pune telefonul pe silentios, astfel incat sa rezisti nevoii de a raspunde la texte, apeluri sau sa defilati pe retelele de socializare.Adaugati zile de antrenament de inalta intensitate

Daca v-ati concentrat in principal pe antrenamentele de anduranta atunci cand sunteti la sala, atunci poate fi timpul sa adaugati niste antrenamente cu intensitate mare (HIIT) la rutina dvs. Adesea, antrenamentele HIIT au aproximativ 25-30 de minute. De fapt, cercetatorii au analizat eficacitatea antrenamentelor HIIT si au aratat clar ca exercitiile de HIIT sunt excelente in reducerea nivelului de grasime corporala. De asemenea, miscarile explozive ale antrenamentului de interval va permit sa continuati cu formarea muschilor, fara a avea nevoie de ore de exercitiu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *